Subject: Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Reiu küla, Reiu parkla elektriautode laadimispunkti projekt
From: "Lauri Luige" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 18:02:02 +0300

Tere

Gunnar palus otse endale saata, aga kuna ta puhkusel siis saadan temapoolt
mainitud aadressile.

Lauri Luige
Vanemprojekteerija

 <https://www.energia.ee/>
+372 5198 1212 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.enefit.ee/> www.enefit.ee

 <https://www.facebook.com/EnefitEesti> Facebook |
<https://www.linkedin.com/company/eesti-energia> LinkedIn |
<https://www.instagram.com/EnefitEesti> Instagram

From: Lauri Luige <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 11, 2024 4:44 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Reiu küla, Reiu parkla
elektriautode laadimispunkti projekt

Tere

Tänan kommentaaride eest.

Võttis aega, mis ta võttis, aga sain soovitud materjalid kokku. Loodan et
sobivad.

Lauri Luige
Vanemprojekteerija

 <https://www.energia.ee/>
+372 5198 1212 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Lelle 22, 11318 Tallinn |  <http://www.enefit.ee/> www.enefit.ee

 <https://www.facebook.com/EnefitEesti> Facebook |
<https://www.linkedin.com/company/eesti-energia> LinkedIn |
<https://www.instagram.com/EnefitEesti> Instagram

From: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 19, 2024 11:09 AM
To: Lauri Luige <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Reiu küla, Reiu parkla
elektriautode laadimispunkti projekt
Importance: High

You don't often get email from [email-masked]
<mailto:[email-masked]> . Learn why this is important
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere

Projektist,

1.	Transpordiamet kirjutatakse kokku
2.	Ikõ plaanid lisada,
3.	Kulgemised; Riigitee nr 1942 Reiu ühendustee km 0,95-0,99
tehnovõrgu kulgemine teemaal; km 1,14 ristumine kinniselt kaitsetorus; km
0,99-1,14 kulgemine tee kaitsevööndis;

Riigitee nr  19342 Reiu tee km 0,01-0,03 tehnovõrgu kulgemine teemaal; km
0,03 ristumine kinniselt kaitsetorus; km 0,03-0,06 kulgemine tee
kaitsevööndis (täpsed km-id projekteerimisel)

4.	Asendile lisada kohtadesse kus kaabel siseneb-väljub teemaalt
lihtsalt km-er, samuti ristumiste juurde
5.	Viira tee 848009 (katastritunnusega 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee
21401:001:0908) tuleb lähiajal transpordimaana riigiomandisse, seega tee
alt läbiminek tuleb teostada kinniselt  min 1,5m sügavusel ja 1250N
kaitsetorus
6.	Ristlõike joonised vastavalt nõuetele, lisan näited ja nõuded
7.	Edaspidiseks taotluse blankett

Edastage muudetud dokud otse minule

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 13, 2024 3:26 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Reiu küla, Reiu parkla
elektriautode laadimispunkti projekt

Tere Gunnar Mägi!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Reiu küla, Reiu parkla elektriautode
laadimispunkti projekt

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/3a68a935-519
5-4873-8518-e53af17f067b

Tähtaeg:

08.07.2024

Resolutsioon:

Algataja:

Anne Vesinurm

Vastutaja:

Gunnar Mägi

Delegeerija: